tisdag 27 mars 2012

Mjukstart.

Efter en liten viloperiod, eller möjligtvis en ren lathetsperiod, så tog jag mig ett snack med Trajjan ikväll.
Det blev faktiskt inte mycket mer än att brodera ihop vevhuset. Efter det tog jag en cigarr och smög omkring lite rastlöst en stund.
Arnold kom in en sväng och beklagade sig över att hans inspiration har tagit slut så det var tungrott på lackörfronten, förhoppningsvis rinner det till i den Karlssonska inspirationskällan snart.
Ang. inspirationsbrist så lider jag av en liten släng själv faktiskt, lågpresterande är nog det som passar mig bäst.
Jag tror att jag skulle ha åstadkommit mer om jag hade spelat lite punkrock men jag vågade inte knäppa på speldosan för då hade jag blivit kvar halva natten.
 Just det!
Jag laddade min plastidor också, ner med beads o cigarrer. Fuktmätaren ska jag kalibrera nu så den åker ner imorgon.
Inte enormt spännande.


2 kommentarer:

  1. Nu känner jag mig lugnare...

    Ser ju lovande ut med blockmotorn, du använder väl dom gamla bitarna av packningen?
    Dom där motorerna läcker nämligen aldrig, hur man än gör... eller?

    Jag frästade tidigare med ett byte. Inget svar.
    Jag har ju en flinta som vi ju vet är lite hårdare än block.
    Flintan är ju dock en qvarna 50cc , men hård...

    Skönt att se att du inte gått in i en djupare depression efter påhopp på lynchbloggen!

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Med våra referenser är det där mer en smekning än ett påhopp så det är lugnt!:-D
    För ordningens skull så tramsar jag här istället...

    Ang. det tekniska miraklet så kommer den naturligtvis att vara tät framgent.

    SvaraRadera