fredag 2 mars 2012

Drogerna förbrödrar.

Hahaha, jag fick en så jävla juste Fredagsöverraskning idag.
När posten skulle gås igenom så dök det upp ett litet paket, adresserat till mig? - Vad kan detta vara...?
Jag öppnade naturligtvis direkt, utan tanke på att det sannolikt var Anthrax i. I paketet låg fem cigarrer och ett litet paket med tobak! Allt detta kom från min nyvunne kompis. - The Flyfisher.
Den här Fredagen blir svårtoppad! Tänk att tobaksprodukter kan skänka så mycket glädje.
Så fort tillfälle ges så ska jag gå ut i garaget och inta viloläge i min favoritstol, som råkar vara ett gammalt förarsäte från en 50-tals buss alternativt lastbil som jag monterat hjul på, tända en av mina "nyfådda" cigarrer och sippa lite Calvados. Mulligt.
Fan va nöjd jag är nu.

Flugfiskaren. - Stort tack! Boken om punkrock kommer att postas imorgon.

Just det! Jag fick ett brev från England också, Wal Phillips klibbor!
Snygga, roliga, ovanliga. - Grädde på det redan fantastiska moset, jo man tackar!
En av dessa kommer förhoppningsvis att glädja nån annan.

Till vänster har vi fernalia till nåt jag behärskar.
Till Höger har vi nåt jag försöker behärska.

5 kommentarer:

  1. Hah, vad kallar man sådant. Darwins föreklade evulotionsteori om bränsleslangen?

    Slang - Wal Phillips - Posa/Gardner - Amal - fram till den fulländade förgasare Keihin CR (ett så vackert mästerverk att man får en tår i ögonvrån).

    Efterföljande experiment, fram till insprutning är bara mutationer. Kronologin kan vi borse ifrån!

    SvaraRadera
  2. Keihin CR? - jag kan inget om sciencefiction...

    SvaraRadera
  3. Blasfemy! Du skall inga andra gudar hava!

    http://www.motorcyclenews.com/upload/256111/images/Carb%20kit.jpg

    "For racing use only", men i Classic Racing är dom inte tillåtna även om besikningsmännen verkar förblindas av deras utstrålning så att dom inte ser dem.

    Har du en gång haft en i din hand...

    På tal o det, försiktigt så du inte bränner av syrgasslangen med rökveket :)

    SvaraRadera
  4. Undrar om dom körde keihin på Brooklands när det begav sig? ;-)
    Skämt åsido, den är lite fin, om än alldeles för modern.
    Faan vad fint jag har det nu! Gn'R, En kuban som sannolikt är alldeles för bra för mig, stor Calva, vad mer kan man önska? (förutom Ädelbrännvin alltså...)
    Jag parkerade min syrgaskärra utanför för säkerhets skull.

    SvaraRadera
  5. Ser fram emot en liten recession ang. tobaken, hoppas de skall smaka :-)

    // flugfiskaren

    SvaraRadera