tisdag 6 november 2012

Vackra saker. - Del ett.

Jag har inget som helst egentligt intresse av idrott men jag gillar estetiken, som i vissa idrotter är väldigt påtaglig och en anledning så god som någon, att hänge sig åt att iaktta utövandet av dessa.
Nedan kommer några, mycket delikata, smakprov så att den eventuelle läsaren ska kunna tillgodogöra sig ett uns av insikt i vad jag orerar om.
Dessa klenoder är, oavsett vad man tycker om laglösa motorcykelryttare eller idrott, så djävulskt hårda att svagsinta människor skulle kunna drivas till vansinnets yttersta rand av dessa digitaliserade avbilder.

Varsågoda!









  
Just det! En sak till...
 Slutligen vill jag passa på att visa världen en av dom schuckraste herrarna i kvarteret. - Jag misstänker att den här dandyns liv innehöll såpass mycket höns att han gång efter annan, med urlakad och pömsig nonchalans, önskat avsluta sitt eget liv till fördel för den sexuella befrielse han, efter år av vansinnigt kopulerande, så gärna önskade omfamna.

Jag är helt mållös...

12 kommentarer:

  1. Tänka sig, 4 st Rudgar, en Excelsior, 4 st Jap, 2 Crocker plus en okänd, undrar vad det kan vara för en.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag önskar att jag kunde hjälpa till med den...
      Jag kan ju tyvärr inget om motorcykleri.

      Radera
    2. Jag höll på att glömma...
      Välkommen Thomas! Sitt ned, sitt ned.

      Radera
    3. Samma sak här, försökte gilla speedway men det var skittråkigt.

      Radera
    4. James, var länge sen de var poppis.

      Radera

  2. Rocket gillar: Haffa guzz, Nääk, lilla Al Fadji och VPK.
    Rocket gillar inte: Speedway...
    En man full av mysterium är vad du är, min vän.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, en korrekt sammanfattning!
      Jag uppskattar, trots allt, Rockets något perversa uppviglarmentalitet... :-D

      Radera
    2. Hahahaha, så jävla mongo !
      Nu ska ni få lite mera kött på benen.
      Min första tunga MC var en Piagio Vespa 1966, den andra knarren var en BSA A10 1961, tredje hojen Piagio 63, fjärde bajken EVO i Edlundram, femte EVO bobber typ.
      Jag tillhör starkölsgenerationen och diggar Pripps och Kung.
      Gillar även Drusses Sportster, den fick full pott av mig på Blotsvens....

      Radera
  3. Lite stilpoäng på att du faktiskt gillar alkoholistöl, annars brukar man ju tjacka dom för att dom är billigast.
    Lite som att släpa hem en ful tacka för att dom kräver mindre ansträngning för att få med sig. Rocket däremot, drar bergis med sig fula tackor bara för att han gillar fula tackor.

    SvaraRadera
  4. Som gammalt fyllo har jag lärt mig att uppskatta kvalitét, jag känner många som dricker etiketten.
    Falska finsmakare dricker sötdricka till turkpizzan.




    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha!
      Fortsätt! Fortsätt! - Detta, mina vänner, är muntration helt i min smak.

      Och som sagt, pervers uppviglarmentalitet...:-D

      Radera
  5. Min Tacka är faktiskt inte så tokig, det var hon som drog nitlotten...

    SvaraRadera