torsdag 20 september 2012

Der börjar dra ihop sig...

till att, med löddrigt ansikte, stirra döden i vitögat.
Sannolikt kommer jag att köpa dessa två produkter. En strigel måste jag ha, och när jag ändå handlar kan jag ju passa på att köpa en ny kniv också. (och kom nu inte dragandes med att "det går lika bra med en gammal svångrem som en köptasstrigel, för det sa alltid gamla gubben Klafvertramp...")
En fin gammal kniv har jag ju redan men jag är lite osäker på bettet i den., köper jag en ny så vet jag att den är slipad och klar - det blir ju jobbigt att bli stående om det skulle visa sig att den kniven jag har behöver slipas...
Undrar om man ska köpa sig en raktvål med lite lukta gott i också? Det är ju viktigt med hygien i allmänhet, och intimhygien i synnerhet.
Den som inte, under sin dagliga toalett, sköljer sig litet under armarna med en skvätt Eau De Portugal, håller jag för att vara ett svin!

Jävlar anamma! Detta kommer att bli en muntration utan dess like.






7 kommentarer:

  1. Av en händelse plåtade jag min gamla kniv för nån dag den.
    Skickar över en kopia med bud.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kom precis förbi en springschas med äppelknyckarbyxor och lämnade bilderna. - Juste kniv, synd att eggen är skadad...

      Radera
    2. Bra att han kom i tid !

      Eggen skadades under ett knivslagsmål i mexico på 60talet,
      det var därför jag kunde byta den mot en säck majsmjöl...

      Radera
  2. Lester min vän glöm inte att köpa alunstift!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du menar att jag kommer klappa igenom och skära mig...?
      Jag kommer iofs garanterat att dra en fader vår innan jag börjar - inte för att jag tvivlar på min egen förmåga, men rätt var det är dyker det väl upp en barnunge och skrämmer pappa eller nåt annat oförutsett.

      Radera
  3. Ooookey!! intimhygien?? Lämna förtusan pungen ifred...ballarna kan trilla ut om du är oförsiktig !!!Eller en oavsiktlig omskärelse!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha!
      Nej, det enda som skall knivrakas är ansiktet och inget annat!

      Jag ber om ursäkt om jag uttryckte mig lite luddigt i inlägget.

      Radera