söndag 6 oktober 2013

Stillestånd.

Eftersom jag åkt på nån slags infektion i högertummen kan jag inte göra så mycket, vilket  är extremt långt ifrån den ursprungliga söndagsplanen.
Tanken var att göra färdigt tanken och fiffla lite med lagerskålar men istället sitter jag nu inne i salongen och svettas...
Som tur är kan jag åtminstone lufta idéer gällande motorism med min advokat som kommit på besök, dessutom ringde Jerker precis och meddelade att han hade för avsikt att komma förbi med hembakt. - Representativt minsann.

Eftersom jag för tillfället, så att säga, är vid min läst så passar jag på att hålla en offentlig visning av en väldigt trevlig filmsekvens. En något sen form av gratis söndagsmatiné...
Varsågoda.


3 kommentarer:

  1. Spännande, du brukar väl jobba i miljöer där diverse elaka basillusker skall dödas...

    SvaraRadera
  2. grogg.
    Du har helt rätt, dock tror jag inte att dom basilluskerna nöjer sig med att stila med en svullen och värkande tumme...
    Blödningar ur t ex ögon och anus ligger nog närmare till hands i så fall. :)

    SvaraRadera
  3. Trevligt med en liten naturfilm från Upplans slutförvaring.

    Är tummen bättre eller blir det dr. Berglund?

    SvaraRadera