söndag 6 oktober 2013

Någonting för finsmakaren.

Mitt kabinett står, som den erfarne besökaren redan är varse, inte till förfogande enbart för det miserabla proletariatet och dess svans av mer eller mindra ljusskygga varelser, utan kabinettets varma gemenskap är naturligtvis öppen även för de absoluta topparna i det svenska samhället.
Att deras vansinnigt giriga rovdrift på svenska företag i jakt på ekonomisk tillväxt och skönt klirr i egen kassa håller på att driva vår ypperliga nation rakt ned i fördärvet får ju inte tillåtas ligga dem i fatet när det kommer till andlig vila. Således väljer jag istället att, mellan skål och vägg, låta dem ta del av hur allmogen ser på det pågående debaclet...

Att dessa, socitetens gunstlingar, är riktiga läckergommar när det kommer till teknik och motorestetik är ju sedan länge ett vedertaget faktum, och vad skulle kunna uppväga högadelns och magnaternas sviktande aktieportföljer bättre än ett fotografi föreställande något av det absolut vackraste som framförts på någon av Svea rikes allmänna vägar?

Min mycket gode vän och psykoterapeut har komponerat verket som talar för sig självt.
Varsågoda!


5 kommentarer:

  1. Vacker som en dröm .
    Är han lika jävlig på terapi som hojbygge så ska ja ta och boka mig en behandling!

    SvaraRadera
  2. Tack ska ni ha, Och Erik, min legitimation är tyvärr sedan länge indragen...

    SvaraRadera
  3. Alltid är man för sent ute...

    Står inför ett svårt val, två till två eller två till ett på struten.
    Känns ju lite klent att planka ditt rykrör rakt av så det lutar åt korta rör med två små dämpare.
    Får se om jag får in två rör under lådan utan att det blir som på Sebbans punkbagger/speedwayhoj-endast vänstersväng...

    SvaraRadera
  4. Mitt avgassystem är ju som det mesta på hojen, svenssonstylee. Det är så att säga old news. Så sa man till mig på Patent och Registreringsverket. Så planka på vetja. Annars gillar jag korta shotguns med korta dämpare. Så hade jag när pannan satt i och jag kan inte bestämma mig för huruvida det var bättre än två till ett eller ej...

    SvaraRadera
  5. Efter kontroll med verket har jag fått veta att två till ett var upptaget.
    Det får bli två pipor.
    Nu är det bara skära bort botten på kickgaveln så kommer det finnas gott om plats för rören.

    SvaraRadera