söndag 12 maj 2013

Information om väskryckartrajjan.

En del frågetecken angående den motorcykel, av märket Triumph, vars bakgrund på senare tid kommit att orsaka en hel del spekulationer och allmän oordning i mitt kabinett, har nu rätats ut.

Min mycket gode vän och humoristiska sparringpartner Sebban har i det tidigare inlägget klargjort följande:
"... hojen är byggd av Tobias som är vän med Biffen och båda är med i "motorfamiljen" Jokers. Cykeln har varit blå med gul framlykta och det är i stort allt som skiljer den från 10år senares upplaga. Den ska ha varit med i gasoline?"

I princip kan man nu konstatera att Sebban därmed har ursprungsbestämt byns senaste tillskott i fråga om buskörningsfordon.
Resten av trajjans liv hoppas jag att rocket och Sebban benar upp vad det lider...?

1 kommentar:

  1. Sebban. Vilken härlig kille, vilken kunskap, och vilken härlig musiksmak ! Han tillhör inte skaran som lärde sig gilla AC/DC vid 13-års ålder, för att senare aldrig upptäcka något annat i musikvärlden.
    Nähä, klockan är mycket, nu måste jag cykla till jobbet. Cykla till jobbet är så jäkla 60-tal, och 60talet är det bästa årtiondet, fast jag inte ens var med då. Fantomnostalgi...fantastiskt ord.

    SvaraRadera