lördag 21 april 2012

Rökning, erotik, groggar och Punch.


Igår, medan jag satt och rökte min AVO Xo Corona och tog en Havana Club och Cola, så blev jag kontaktad av en fantastisk människa och f.ö. en mycket god vän till mig. Han ville inget viktigare än att Fredagsstila lite med att han hade hittat en del äldre litteratur av erotisk karaktär, men dom små smakprov jag fick mig till livs gladde mig nåt enormt. Han hade förmodligen kombinerat sina fynd med att ta starkt och då kommer ju styvnaden i korken som ett brev på posten...
Bilderna är det inte lönt att jag uttalar mig om eftersom smaken är som baken, däremot bildtexter och så är ju extremt charmigt att jag måste dela med mig.
Titta, njut och koncentrera er på tanken om hur mycket bättre allt var 1950.
Om någon läsare skulle få för sig att idka samlag framöver så vill jag ta tillfället i akt och rekommendera ROYALS GARANTIGUMMI som det självklara valet i begränsningsfrågan.
Läs texten under bilden.
Jäkligt piggt magasin

18 spänn för så mycket glädje!

Det gäller att hålla sig i skinnet...
Vem minns inte Royals?
Just det!
Köpte fyra punchmuggar i tenn igår. Nu behöver jag inte skämmas för mina okristna serveringsmetoder nästa gång man ska njuta punch med Enbergas Borgmästare.

Mmmm...










25 kommentarer:

  1. Man blev ju inte lite nyfiken på annonsen ovanför garantigummina, vad är det som kan tarva ett sådant hemlighetsmakleri? Knark, anrikat uran, anthrax, Melodifestvalen CD'n?

    SvaraRadera
  2. Den annonsen är sannolikt i samma genre eftersom man ståtar med att man inte talar om avsändarfirma vid postorderbeställning, samt att man i butiken har manlig personal...
    Du vet hur det är, man vill ju inte bli stämplad som pervers så det gäller att gummiinköpen sker med en noggrant uträknad finess.

    SvaraRadera
  3. Förmodligen innebar det att ett gummi med garanti även var tvättbart och återanvändes,,,

    SvaraRadera
  4. Nisse! Vad trevligt, det var ett tag sen.
    Jag trodde ju såklart att en gammal lokalromantiker som du skulle ha en hel del information om sulfitfabriken i Svartvik...
    Kom igen nu. - Sjung ut! ;)

    SvaraRadera
  5. Alltid ett stort nöje att titta in här...läsning som passar mig som en tajt smäck..helst i skepparstil. Svartvik..ja du det kräver nog lite efterforskning då jag inte är infödd..på herrgården som idag är ett värdshus har jag dock ätit gott. och utan baggböleriet :)

    Träpatronerna kunde festa loss rejält då det begav sig för pengar hade de som gräs..mången sundsvallsbor är nog oäktingar till dessa gubbar,,

    SvaraRadera
  6. Det var satans fel att kuken stod på Jimmy när Carola sket. / totte

    SvaraRadera
  7. totte.
    Det blir ett par varv till runt kvarteret för din del.

    SvaraRadera
  8. Totte, vad?
    Lester, vad?

    Blev det nån glans?

    Vickade du i dig josen innan du gick på colan?
    Tror inte att det funkar lika bra åt andra hållet...men vafan.

    Det är ju bara sprit - drick det!

    SvaraRadera
  9. Sitter i en fuktig källare och dricker grogg ur en svart mugg med järnkorsett på, kan inte hjälpas det var satans fel. / totte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ledsen totte, ett par varv till behövs nog.

      Radera
    2. Förresten! Järnkorsett?
      Varför har du korsett på en kopp? Eller är det du som har järnkorsett på dig medan du dricker ur en svart mugg?
      Är det inte obekvämt med en korsett i järn?

      Radera
    3. Som det senare står iPhone, det ska vara järnkors

      Radera
  10. Lester - kan detta vara lösningen på dina sömnlösa nätter?

    http://www.biltema.se/sv/Bil---MC/Bil-tillbehor/Litteratur/Specialhandbocker/Reparationshandbok-for-Spitfire-1936-734462/

    SvaraRadera
  11. Här hittade jag lite animerad erotik...vackert..

    sv.m.wikipedia.org/wiki/Stjärnmotor

    SvaraRadera
  12. Din timräknare är helt galen eller är det så tiden ter sig(särskrivning?) för resten av er? Kristi kraft betvingar!

    SvaraRadera
  13. Stomil, tillverkarna av de undermåliga däcken (även kallade bakelitpuckar) tillverkade ju även, bl.a kondomer. Ryktesvis blev det ett ramaskri i det Katolska Polen när det visade sig att kondomerna hade samma spricktendenser som däcken...

    Hur som helst, kvinnorna på dina bilder ler, vilket bevisar att "det var bättre förr" ?

    SvaraRadera
  14. Anonym.
    Jag vet, klockjäveln visar alltid fel tid för inlägg och kommentarer. Jag fattar inte varför.
    Å andra sidan så fattar jag inte så mycket om nåt, och förresten så kan jag inte klockan...

    SvaraRadera
  15. Så sent har jag aldrig varit uppe en riktig Karl hinner både bli full och somna innan midnatt ( vid specielle tillfällen något senare ).
    / totte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har precis börjat läsa bloggen och tycker den är intressant, jag undrar om du skulle vilja göra en fördomsprofil utefter mina dryckesvanor

      Radera
  16. Jag försöker skriva från en iPhone som inte delar ordförråd med mig och kukar ur emellanåt, iallafall,
    Jag dricker mest mellanöl för att man kan dricka några fler utan att bli helt pånyttfödd, jag gillar iprincip inga snappsar dricker mer än gärna kapten o cola och har en ovana att hälla whiskyn direkt i kaffet. Är sällan full men dricker nog något illafall 3 kvällar i veckan, när jag tänker på det har jag nog aldrig druckit en öl utan det brukar bli illafall 3-4st . Frågor eller är jag genomskådad?/ totte

    SvaraRadera
    Svar
    1. totte.
      Jag har slarvat bort min profileringshatt så du får avvakta...
      Intressant ändå, att det inte verkar vara nån som blir full mer än en gång om året i stort sätt.
      Tur att eder bloggägare drar upp statistiken en smula. =)

      Radera
  17. Är det bara jag som börjar tänka på att bilderna är cirkus 50bast och att kexen kanske inte är så spröda längre... !?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bilderna är drygt sextio år gamla.

      Mvh
      Sten Stensson Stéen
      Eslöf

      Radera
    2. De är inte till deras fördel, friktionen minskar med åren... ;-)

      Alltså var det bara jag som tänkte så?

      Radera