onsdag 11 april 2012

Nytt inlägg på g...

Där den här texten är kommer det inom sex timmar att finnas ett nytt inlägg!
Spänningen är naturligtvis olidlig.
Eftersom jag har oturen att ha en förvärvsarbetande livskamrat så måste jag då och då sköta det Boréska palatset med allt vad det innebär...
Ordningen är såklart preussisk och avsteg från det är otänkbart.
Så fort barnen är hämtade och har fått ta del av den förplägnad jag erbjuder så kommer jag, till tonerna av nåt jävligt jobbigt Nordamerikanskt barnprogram, knåpa ihop ett inlägg som har legat på tungspetsen sedan igår.

Väl mött!

Förresten!
Medan jag och mina demoner värker fram passande formuleringar, så kan väl alla som vet nåt om saken upplysa mig om BONK!
Är det sprattspel på gång eller vad?

4 kommentarer:

  1. Känn ingen stress, här finns allt att läsa :
    http://www.bonkcentre.fi/p0_swe.htm

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, klockren sida!
      Är det ett par överförfriskade Lundastudenter som har gått bananer eller?

      Radera
  2. Det är ett gäng svinseriösa finnar som bygger vackra maskiner för påhittade ändamål.
    Mycket handlar om inlagd fisk.

    Steampunk liksom.

    Det var ca femton år sen jag byggde utställningen "Bonk business".

    SvaraRadera
  3. Hade förmånen att gå på (senaste/sista?) utställningen dom hade i Stockholm. Ca Ca 15 år sedan kan stämma. Kvinnan i mitt sällskap, kom efter en halvtimme och viskade "Dehär är väl inte på riktigt?". Gissa om det var svårt att vara allvarlig och förklara... :D

    SvaraRadera