tisdag 24 april 2012

Fransk massage... - För öronen alltså!

Jag gick igenom lite av min musikskatt idag och hittade en drös med guldkorn. På förekommen anledning presenterar jag ett av dom.
Tänk er att tråla Paris gator till tonerna av nedan bifogade melodi, i jakt på spänning, erotik, eller av den enkla anledningen att man vill njuta sitt fordon, som i det här fallet är en vagn som av vissa kallas Gunghäst och av vissa Afrikas Lejon eller kanske Hittekatt... Att det är en riktigt klassisk bil råder det iaf ingen tvekan om, och ni vet säkert vad jag pratar om för bilmodell?!
En del hävdar till och med att den är minst lika klassisk som Austin A35 men med en något mer, subtilt kontinental design. Om det är rätt eller fel låter jag vara osagt.
Om man röker cigarr eller inte medan man kör är upp till var och en att bestämma. Jag skulle självklart ha tänt upp en Gauloises Blondes blue med min Ronson Adonis, eftersom det framhäver den mer sofistikerade sidan av Monsieur Boré.
Blir man inte fantomnostalgisk av det här så blir man det aldrig. - Jag fantomsaknar det nåt alldeles kopiöst iaf!

Varsågoda!
Glöm inte att vrida upp volymen.



5 kommentarer:

  1. Ni ungdomar kan förlusta er. Själv stryker jag omkring i Krigsarkivets katakomber.

    SvaraRadera
  2. Att leva livet i Gunnars kläder måste bara vara bra chuckert

    SvaraRadera
  3. Gunnar.
    Det här tarvar en detaljerad redogörelse!
    Man undrar ju varför jag bloggar om mitt armod, när du som lever en dröm inte gör det?

    SvaraRadera
  4. Vad är det för speciellt med mina Dressman-paltor? Ni är sjuka...

    SvaraRadera