onsdag 15 augusti 2012

Fleromättat fett

Med anledning av mitt tidigare inlägg ang Abnormal Cycles föredömliga bygge, samt att jag i den vevan informerades om ett av deras tidigare byggen av en gammal Weltmeister, kommer nu ytterligare ett litet paket med ögongodis.
Titta mycket noga på grannlåten, man vet inte om man någonsin får tillfälle att beskåda en så schucker maskin igen...
Att titta på och begrunda dessa bilder är lite som att lyssna på Kris Kristofferson medan man är full på rödvin. - Man gråter, men man vet inte riktigt varför man gråter...

Varsågoda!



8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jag vet inte riktigt om detta faller under steampunk genren?
      Gör det det?

      Radera
  2. Jäklar så fint!!!

    Apropå ingenting, Såg på en annan blogg att de önskade att du ska skriva en bok, jag skriver också under på den namninsamlingslistan! Signera gärna mitt exemplar ;-)

    SvaraRadera
  3. Klart profeten ska skriva en bok!

    SvaraRadera
  4. Här försöker man att leverera undersökande journalistik på ett seriöst sätt, och så gnisslas det om att man borde hänge sig ät nåt så lättjefullt som en roman alternativt en novell...
    Hur ska det då gå med den här nyhetsbloggen jag kämpar med?!

    Men tack för berömmet iaf! - Narcissisten i mig mår som en prins. ;)

    SvaraRadera
  5. Den är sååå fin.
    Skit i boken, det tar för lång tid att läsa för stressade medborgare på tvåtusentalet. Jag hyr hem en moviebox när filmen kommer. Givetvis svartvit med lite speedat tempo.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om det blir ett manus som resulterar i en film så kommer filmen endast att släppas på 8mm film med separat ljud. Osynk är ju lite av ett kvitto på en riktig filmupplevelse.

      Radera