söndag 29 december 2013

Schneckenman bevisar sin excellens.

Vid dagens genomgång av veckans inkommande post uppmärksammade jag ett vadderat kuvert med en märklig avsändare...
Kuvertet visade sig vid en närmare inspektion vara postat i självaste Hindenburgs Tyskland och innehöll en gåva i form av en film gällande den ädla konsten att betvinga plåt.
Avsändaren var den svenska-intresserade och uppenbart mycket vänligt sinnade plåtfifflaren Schneckenman. - Att han skulle ha lärt sig att banka plåt med den här filmen som enda handledning finner jag som ytterst osannolikt, men om det är så så kommer filmen att gå varm kan jag ärligt säga.

Satan va´ mulligt, den lycka jag känner gränsar i det närmaste till vad den mänskliga uppenbarelsen ens är kapabel till att uppleva!!!

Schneckenman.
Meine bescheidene Dank ist nicht einmal ein Bruchteil dessen, was Sie wirklich verdienen, aber in der aktuellen Situation ist es alles, was ich zu bieten haben ...
Ich in tiefer Ehrfurcht und flüstert verneige mich wieder - danke.




11 kommentarer:

  1. Lester , att jag dessutom har ett engelskt hjul till salu eller byte kan ju inte vara en slump !!!
    Även en slagsax i gjutjärn av gedigen modell finns till salu för en ringa summa.
    Lester , du är på väg att sadla om och bli ett riktigt fisk i plåtens hav!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppsan, blev lite inspererad av tyskan tror jag.
      Ursäkta övertrampet.

      Radera
  2. Jerker.
    Jag hör att vi måste sitta till bords å det snaraste.
    Gällande det påstådda övertrampet så vet väl jag, om någon, att det är den lättaste sak i världen att låta entusiasmen skena iväg en smula. - Ofta springer den dessutom lite vid sidan av kanalen...
    God afton.

    SvaraRadera
  3. Tack för din Tack ord.
    Inte värt att tala om...

    Jag har verkligen lärt mig en del från DVD.
    Men mest av allt har jag lärt mig om Sex som det skulle visas i bonusmaterialet.
    Jag hoppas att det motiverar dig att bygga en Motorcykeltank.
    Och för att göra Sex som det ska vara.
    Jag önskar ett Gott Nytt År.
    Hälsningar till alla Sverige.

    SvaraRadera
  4. Schneckenman, har din flickvän ännu stimulerat din penis?
    Med vänliga hälsningar, En lesbian fångad i en manskropp.

    SvaraRadera
  5. varför frågar du mig...
    min flickvän är på semester.
    Jag är också en lesbisk (tillfälligt).
    Horsewoman! tillfälle är bra...Ohhhhh

    SvaraRadera
  6. Schneckenman.
    Jag hittar inget bonusmaterial.
    Synd, jag hade sett fram emot det...

    SvaraRadera
  7. Oh, it is Bonusmaterial on the DVD!
    But you can't find it on your DVD player.
    Search on your Computer!

    SvaraRadera
  8. Jag är helt säker på att bonusmaterial finns, om jag känner Schtojen rätt.

    SvaraRadera
  9. Satan!
    Bonusmaterialet lyser med sin frånvaro!
    -Inget ståtajj inatt alltså... Jag trodde aldrig att jag skulle få lida av att jag kuggade datakörkortet, man lär sålänge man lever.

    SvaraRadera
  10. En gång fick jag en film med bonusmaterial av en vän, dock inte en tysk vän. Det bestod av allsköns osedligheter som kröntes av ejakulerande karlar! Jävligt osmakligt. Jag har inte använt min penis till annat än att kissa med, sedan dess.

    SvaraRadera