fredag 6 december 2013

Nordamerikansk och tillika estetiskt fulländad grannlåt.

Nya fluckra prylar till stomiracern - Jojo, man tackar!
Jag har dock väntat ett bra tag på dessa sötsaker, ett tag tänkte jag nästan telefonera Edward Snowden och fråga var dom hade tagit vägen. Förmodligen hade han inte kunnat ta emot mitt samtal då björnen sannolikt redan ätit upp honom...
Hur som helst så är det mulligt att få lite nytt tingeltangel att pynta rodret med.
Att det piggar opp med lite blankt råder det heller inga tvivel om.



7 kommentarer:

  1. Hi Lester,
    har de får besök av posten kvinnan?
    Jag hade skickat en DvD för vuxna.
    Om inte du behöver fråga Edward Snowden;)
    Hälsningar från den stormiga Berlin.

    SvaraRadera
  2. Det var just sådana handtag jag hade liggande...
    Kan ju vara bra att ha ett par extra när du gjort en lågsida på ovalen.

    SvaraRadera
  3. Schneckenman.
    Ingen post ännu. Jag ser naturligtvis fram emot att kunna hänge mig åt monosexualitet så fort det dyker upp en lämplig dvd...

    Erik.
    Är du allvarlig!?

    SvaraRadera
  4. Antar att det är som om jag hade sagt : det är ju en vanlig hästsko...
    Eller jag har en likadan raggarpråm och visat min Datzun-84...
    Jag visar dom så får du avgöra om det är skit eller pannkaka.

    SvaraRadera
  5. Erik.
    När du berättade om handtagen så var det ju åttiotalsprylar, nu är det knölgrejer helt plötsligt?
    Förvirringen är total! :)

    SvaraRadera
  6. Dom har väl inte ändrats mellan 20 och 80-talet? Så båda svaren är väl rätt?

    SvaraRadera