tisdag 31 juli 2012

Sagolikt schuckert!




Eftersom regnskurarna, med en dåres envishet, gör sig påminda titt som tätt samt att dom dessutom är vackert ackompanjerade av den mäktige guden Tors framryckning över himlavalvet i sitt bockdrivna ekipage, beslutade jag mig för att fabricera lite nyttodetaljer inomhus.
Att splitsa rep är en grymt avkopplande sysselsättning - synd att man inte har mer användning för rep än rent marint...
Tog en Cohiba igår, passade fint till den tvåstjärniga Eau De Vien.
Sydvästvindens sövande brus hjälper till att förvisa dom skymmande molnen från solens självklara skådeplats och det börjar redan klarna upp lite ser jag. Det verkar banne mig som om kvällen blir lika vacker som en nysprungen ros... Det passar mig fint!
Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar: