fredag 13 juli 2012

Mr. Magic

Jag tar tillfället i akt och bjuder på en bild från mitt senaste besök hos Rune. - En av dom mest kluriga och hantverksskickliga jag någonsin träffat. Dessutom har han kört cross i många år och det har han naturligtvis gjort på engelska hojar, så att han är en kvalitetsmänniska, det råder det inget som helst tvivel om.
Det var i det här fallet riktning av en springer gaffel och ombyggnation av en dito, plus service, modifiering och uppsnyggning av en sick o fals maskin, som föranledde mitt besök.
Lundin var som vanligt på ett gott humör och berättade bl a att västeråsarna med "The Wall of Death" hade varit där för ett tag sedan, han har uppenbarligen kontakt med dom hårdaste motormännen...
Min sick och min gaffel kommer garanterat att leva upp till mina högt uppskruvade förväntningar, hoppas att dom är klara snart, så att jag får en anledning att åka dit igen...

5 kommentarer:

  1. Som en enkel bleckplåtslagare måste man ju fråga om maskinens ursprungsland, är den möjligtvis fabricerad i Östtyskland....?

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte riktigt, jag ska be att få återkomma i ärendet.

    SvaraRadera
  3. Du glömmer väl inte att ringa innan du åker och hämtar sylarna!?

    SvaraRadera
  4. Johnkennethmathisen26 augusti 2012 kl. 15:29

    Hade äran att besöka denna utomordentligt mysiga herre för två helger sedan, när vi bodde hos Runes granne. Fick även lyssna till skönsången från en Bsa sidspis crossmotorcykel. John Mathisen

    SvaraRadera