torsdag 27 mars 2014

Snabbvisit.

Kortsväng i garaget.
Polering av trynet och påbörjad fabrikation av fäste till voltpacken var ungefär vad som åstadkoms.
En pikant detalj som uppdagades var att jag har köpt fel voltpack! Att jag inte är knivskarp visste jag redan men att gå från det till att vara fullständigt imbecill som i ett trollslag överrumplade mig faktiskt en smula...
Hona i blocket borde betyda hane i kontakten på voltpacken - inte hona på voltpacken, som jag valde att köpa.
I och för sig, hbtd är ju modernt och vem är då jag att sätta stopp för två honors samliv?


14 kommentarer:

  1. Inget sprut med homostrut !
    Löda eller byta ?

    SvaraRadera
  2. Jerker.
    Jag behöver ju rätt koppling, dvs en hane, om jag ska modifiera den jag har...

    SvaraRadera
  3. Ha ha hbtd! Kag blir så glad att du förvaltar den Åländska radiopratarhärskartelniken.
    Eftersom jag har ajfoun, så kan jag inte backa och rättstava som du vet. Jag provar igen:
    Jag blir så glad att du förvaltar den Åländska radiopratarhärskartekniken!
    Snart har du betat av alfabetet.

    SvaraRadera
  4. Hade det vart 2st hanar kunde ju den klassiska "Motaladockningen" kunnat funka!!

    //Philip

    SvaraRadera
  5. Svar
    1. Motaladockning är ju olla mot olla dör den ena rullar över sin egen förhud över sin väns olla... Om knippe gör de e ja osäker på, inger ja vart med om att se eller hört på stan.

      //Philip

      Radera
  6. rocket & Philip.
    Så detaljerad otukt har jag inte fått ta del av sedan jag, i början på sjuttiotalet, besökte Kiviks marknad i hopp om att finna lyckan...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har herr Boré ett diskretare sätt att förklara en Motaladockning?

      //Philip

      Radera
  7. Frolla heter det i Stockholm. Eller ploppen...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur som helst e de ett schyst party trick!

      Radera
  8. Hart hört talas om Fronna...Jag trodde faktiskt att Motaladockning handlade om kabel från EVO till Panhead med taskig laddning...Under färd alltså.

    SvaraRadera
  9. Rocket, du bör vara på din vakt om ett erbjudande skulle dyka upp.
    Under färd alltså...

    SvaraRadera
  10. Lester, kan det finnas en dubbeldildo för honkontakter ?

    SvaraRadera