söndag 8 september 2013

Legendar?

Öppet hus på ungarnas skola under lördagen.
Snubblade över den här -58an som i och för sig har funnits i min direkta närhet under många år, men som sen ett par år tillbaka är bosatt en aning längre bort än tidigare.
Den karaktäristiska randningen har funnits på bilen väldigt länge och var sannolikt där när bilen tidningsdebuterade. - OM den nu gjorde någon tidningsdebut...
Jag funderar nämligen på om inte den här bilen varit med i Colorod en gång i tiden? Jag talade med min advokat om saken under gårdagens afton men han kunde inte dra sig till minnes att så skulle vara fallet, den kanske var med i någon annan tidning?




5 kommentarer:

  1. Ingen aning faktiskt, men om den har vart med i någon tidning så kan jag garantera att Erik Stigsson gjort reportaget...
    Totte Wiman och Siever Ohlsson är ett utmärkt radarpar i MCM, men när Wiman skriver i Wheels så funkar det inget vidare, han är nog ingen bilkille.
    Det kommer att bli roligt att kolla in Lesters bajk i nästa Wheels.

    SvaraRadera
  2. Så hojen kommer i wheels och inte MCM
    Vadan detta

    SvaraRadera
  3. Jag kan inte med ord uttrycka min besvikelse över att -58ans historia uteblivit!
    Inte arg, men ledsen och besviken...

    SvaraRadera
  4. Förvånad över att Rocket inte gett sig till känna, jag tror han vet men håller oss på halster...

    SvaraRadera