tisdag 3 september 2013

Hjälp!

Idag damp rundsvingen, till min stora förtjusning, ned på fastigheten.Ett mycket trevligt hantverk måste jag tillstå! - Lika mycket grov och oborstad som estetiskt fulländad.
Jag tror i min enfald att projekt Sinkadus, med sitt komfortchassie, kommer att passa mig och mina fysiska begränsningar alldeles utmärkt.

Jag har ju tidigare förevisat ett par sorgliga bilder föreställande ett mycket trasigt kopplingsnav.
Eftersom jag gillar att laga saker så tänkte jag att jag skulle försöka hitta ett nytt nav vilket inte har fallit väl ut eftersom jag inte vet vad det är för koppling.
Dom bifogade bilderna på kopplingen i sin helhet kanske kan bringa klarhet i detta?
Om den eventuelle läsaren sitter inne med information angående kopplingens ursprung skulle jag vara evigt tacksam om den vill delge mig den informationen, min mission att hitta ett nytt nav skulle naturligtvis underlättas av detta.
Logotypen på insidan av tryckplattan kanske kan ge en ledtråd - är det en Barnett eller en BDL månne...?

Till sist slänger jag ut en köpesblänkare:

39mm gaffelben (Sportster)
Eventuellt en ny koppling av fräckare modell.
11" täckta dämpare till HD fjädringsram samt kåpor över övre fästet till dito.
Kromad hydraultrumma - komplett med sköld och inkråm.
Ett bra bakskärmsämne.







3 kommentarer:

  1. Har ett ruttet centrum med fin kona om du vill swappa mot guld och diamanter eller fikalier från milwakuee.

    SvaraRadera
  2. Jag gissar på Barnett, BDL borde kunna stämpla hela sin logo på centrumet...Fast det är bara en gissning.

    SvaraRadera
  3. En sak till...Varför skapar alltid projekt en viss oro och ångest ? Så fort jag pillar med mitt projekt så finns det nya saker att oroa sig för...Borde jag byta hobby eller räcker det med att bli kristen ? Kan ångest och oro vara bra ?

    SvaraRadera