onsdag 11 september 2013

Der panzer.

Min kamrat i vått och torrt.

5 kommentarer:

  1. Det var en väldigt fin pansarfil. Har nog bara sett en matallmojäng tidigare, där bladet är upphängt i någon form av spännare....typ, lixom. Fråga: Min fru påstår att min isterkagge försvinner om jag slutar med bärs och fikabröd ! Kan det stämma ?

    SvaraRadera
  2. rocket.
    Ja, visst är den fin.
    Fikabröd är inte bra - byt ut det mot en liten punsch istället.

    Förresten, varför kommer inga rapporter angående Cheva -58an? Jag satte ju allt mitt hopp till ditt makalösa kunnande om gamla raggarbilar och dess ägarförhållanden...

    SvaraRadera
  3. Jag misstänker att du testade om jag snackade skit eller ej.

    SvaraRadera
  4. rocket.
    absolut inte!
    Jag tillhör skaran som tror gott om folk ända tills dom lurar brallorna av mig...
    Inget konstigt att veta mycket om man är intresserad.

    SvaraRadera
  5. Bugar och bockar...Samma här, och jag har bara två på min dödslista. Den ena muckade med min familj, den andra muckade med mig.

    SvaraRadera