tisdag 13 augusti 2013

Äntligen!

Klockrent att få börja jobba igen...

4 kommentarer:

  1. Åhh! ser underbart ut! känner inte igen mig dock, vart är du?

    SvaraRadera
  2. Öh hmm, Hej jag heter Nikke å har hängt här i ditt kabinett som åhörare en bra stund. Nu undrar jag vad du riktigt jobbar med, eller kanske det är någon fetisch du har som gör att du går igång på pannrum?
    Tack för ordet, jag sätter mig här i hörnet.

    Nikke från Finland

    SvaraRadera
  3. holmen.
    Hornsberg - Huvudstaden minsann.

    Nikke.
    Jag jobbar med det jag är minst sämst på, dvs steriliserings och desinfektionsutrustning inom industri och sjukvård, således kan jag tyvärr inte stoltsera med en fetisch i det här läget.
    Jag vet att det kan vara knöligt att artbestämma olika rum, men rummet på bilden är faktiskt ett pumprum. Pannrum får rörmokarna och eldarna hålla på i...

    Välkommen förresten! Trevligt att du är här och jag hoppas du trivs.

    Och så snackas det om av skrota svenskaundervisningen i Finland...? - Det är ju uppenbart att man som finländare har en otrolig nytta av att kunna svenska. ;-)

    SvaraRadera
  4. Tryggt att veta att du jobbar med det du är minst sämst på, tror inte det är alla som kan säga så..

    Jo det är ett hett ämne att diskutera svenskans vara eller icke vara, men ifall de inte vill lära sig ett annat språk så fine för mig. Dock förstår jag att de inte ser behovet i trakter där det är 100% finskspråkigt, men ändå skadar det ju inte att lära sig språk?!?!

    Nikke

    SvaraRadera