onsdag 2 januari 2013

Så vackert men ack så tragiskt.


Härförleden besökte jag en del av den mark som skänktes av familjen Anckarström, till kronan som ett slags "förlåt", efter att Jacob Johan Anckarström erkänt sig skyldig till mordet på Gustav III.
Där fick jag se denna otroligt typiska viloplats för en gravt nikotinberoende människa. - Det är inte alls omöjligt att denne även har någon form av socialt handikapp...
Jag provsatt naturligtvis, men hade tyvärr inte möjlighet att, under ett rasande tempo, suga i mig två till tre Röda Right, alternativt Johnny Glitter utan tuss.
Således var det ingen spektakulär upplevelse, men jag känner ändå att jag vill dela med mig av ett av dom många smultronställen som faktiskt finns i vår närmiljö.
Jag tycker att det känns äkta och det illustrerar den utsatte cigarettrökarens vedermödor på ett bra sätt.
Varsågoda!
Published with Blogger-droid v2.0.6

3 kommentarer:

  1. De bytte väl namn till Löwenström.

    Var du där och förvisade resultat av någon pyroteknisk övning?

    Höj insatsen nästa gång!?

    SvaraRadera
    Svar
    1. http://www.youtube.com/watch?v=uRXYMO4LKv8

      Radera
  2. Ja, dom tog namnet Löwenström sen. Jag var faktiskt där på tjänsteförrättning...

    Ang filmen.
    Satan vilken dåre!
    Det lär ju svida lite i ringen efter en sån där soaré

    SvaraRadera