torsdag 10 januari 2013

Fruktansvärt sjuk gymnastik.

Till att börja med vill jag be om ursäkt om den bristande inläggsdisciplinen åsamkat någon form av lidande hos en presumtiv läsekrets. Men...
...eftersom min ryggrad är gjord av senap och ketchup, och därför bestämmer sig för att packa ihop helt lite då och då, så har jag under veckan haft lite problem med min mobilitet. Således har ju inte produktionstakten varit skyhög, vare sig i garaget eller i mitt lilla kabinett.
Idag gjorde jag dock ett litet ryck med sjukgymnastik bestående av glöriös slipning och lite polering...
Det blev inte så mycket gjort, men det blev heller inte särskilt bra, plus att jag fick mer ont i svansen igen så man kan säga att det gick på ett ut.

Dagen till ära kastar jag, förutom bilden på lite homosexattribut, dessutom med en bild på vår Drottning, samt en bild på en festlig docka. - Notera också sexualförbrytarglasögonen.
Varsågoda!




12 kommentarer:

  1. Har du mm verktygen framme? Synnerligen generande!

    / tobbe

    SvaraRadera
  2. Passande patch?
    http://www.ebay.com/itm/Haiti-Tonton-Macoutes-Patch-/370608028646

    kanske http://ih3.redbubble.net/image.9342172.9329/sticker,375x360.png


    SvaraRadera
  3. Blev pedalen lika stadigt som fredagsgroggen efter förstärkningen?

    SvaraRadera
  4. Påstående: Antingen är bilden med verktygstavlan spegelvänd eller så är du vänsterhänt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är spegelvänd och jag är vänsterhänt...;-)

      Radera
    2. Påstående: du hanskas vårdslöst med sanningen, bilden är inte spegelvänd :-)

      Radera
    3. Bilden är rättvänd och jag är högerhänt.
      Blir inte det samma sak som det jag skrev tidigare?

      Radera
  5. Svisch, det gick över mitt huvud.
    Hur kan det kommas sig att de största nycklarna hänger till vänster?

    SvaraRadera
  6. Som i samhället, alla stora till vänster och de små till höger?
    Bilden på kungen ger mig avsmak, tänk att man slickat på hans baksida!
    Tjing Hasse G

    SvaraRadera