lördag 30 mars 2013

Glad påsk!

Jag bjuder er en påskpresent att njuta medan det aftnas. - En hårdare påskpresent får man tvivelsutan leta efter.
Min misstanke är att även den relativt erfarne motormannen hade uppvisat en typ av nervositet och ovana som annars är reserverad den åldrande ungmön. Det lite darriga och lätt kallsvettiga handlag hon uppvisar när hennes lycka är gjord, och hon fumlande söker avkläda sig sina mer delikata persedlar inför den stundande akten, är sannolikt detsamma som den presumtiva ryttaren drabbas av när han står inför detta vidunder och närmar sig uppsittningsögonblicket.
I alla fall! - Djävulen vilken ball hoj!!!

Varsågoda.

9 kommentarer:

  1. tycker om det enkla i det hela . Påminner lite om the mad man fråm michegan ursäkta stavningen lite mer bherusad nu än förut O21håkan.

    SvaraRadera
  2. Hård som sten.
    Ser ut att vara ämnad för sprint.

    SvaraRadera
  3. Måtte ha varit en lerig bana eller en avkörning med tanke på hur framhjulet ser ut. Resten av ekipaget inte helt lerfritt ut det heller.

    SvaraRadera
  4. 021håkan.
    Jag får känslan av att du fick mersmak...? Hahaha.

    Erik.
    Jag misstänker att byggherren ville vara "först till kvarn".

    grogg.
    Leran skulle kunna vara fejk?

    SvaraRadera
  5. Vadå?! Åker ni inte grusväg me era hojjar?!

    //Philip

    SvaraRadera
  6. Kopplar man på en extern oljetank för varmkörningen, sedan får rullagren bära eller brista? http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=KhWArBhPWu0&NR=1

    /J B

    SvaraRadera
  7. SVETTIG HOJ!!!

    Ser nästa ut att vara syrran till den här: https://lh3.googleusercontent.com/-bIdv4nS_pjw/UV4AR6n9k6I/AAAAAAAABZE/E4Rs9jnb2wk/s640/blogger-image--887082574.jpg

    Som ägs av den här: https://lh5.googleusercontent.com/-bX_pqiJnsOw/UV4ATgFkq9I/AAAAAAAABZU/6mJ5HstCj4Q/s640/blogger-image--1860385983.jpg

    DP says: Har beställt ett Hurst Pie Crust slicks bara för att kolla hur det passar på LTO...

    SvaraRadera
  8. DP.
    Skön snubbe! Är det nån bekant från back in the days eller?

    SvaraRadera
  9. Både ja & nej, för många månar sedan då jag levde i exil i So Cal så lackade han faktiskt en hoj som jag byggde ihop åt en polare, det var dock efter att jag lämnat projectet vidare i primer, på den tiden (tidigt 80'tal) var Jesse James inget större namn annat än att han jobbade runt lite hos hoj & billbyggare i San Diego...

    DP says: Idag bor han i Texas och jag på Mosta Hill, guess who's the lucky one...

    SvaraRadera