söndag 16 juni 2013

Raggarfest med Gamla Pengar

Igår blev jag osams med Trajjan igen, jag är tydligen alldeles för dum i huvudet för att kunna få snurr på skiten!
Hursomhelst så gick den bara på en cylinder - jag fipplade lite med magneten och vips så gick den inte alls.
Jag rullade in skiten i garaget igen och försökte muntra upp mig genom att påminna mig om det befängda i att åka motorcykel, det gick sådär...

Gårdagskvällen bjussade på raggarsexa utanför Uppsala, en del bra vagnar och en del bekanta ansikten gjorde det hela till en ganska trevlig tillställning.
Jag och mina närmaste valde dock att avvika omedelbart efter att Gamla Pengar hade spelat.

Bilderna är ovärderade och visar ett övre genomsnitt. - Att bilderna är av lite halvkass kvalitet är uppenbart och kräver därmed ingen vidare diskussion.







1 kommentar:

  1. Det är bara att ta nya tag med Triumph. Jag var på ett garden party med raggartema i går kväll. Rörliga bilder: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TXn7UCdLxUw Orkestern spelade Tjockhult med Dag Vag, inte illa!

    /J B

    SvaraRadera