söndag 9 februari 2014

Raggarfest.

Gårdagens afton spenderades i sällskap med en bunt utomordentligt trevliga människor i ett garage, även starkt öl och  Rom närvarade under i stort sett hela kvällen.
Sebban hade dessutom, kvällen till ära, iordningställt en burk med sommarfrukost. - En mycket gentil gest, trots att den enbart smakade lakrits...
En annan uppskattad detalj i sammanhanget var att festplatsens yttre är en exakt replika av det sedan länge insomnade Lugnets industriområde.
Den eventuelle läsaren undrar naturligtvis varför tid och text slösas på triviala saker som en raggarfest?
Svaret är att jag under festen stötte på en puffra som jag lät mig imponeras av och därför önskar förevisa i mitt kabinett.
Varsågoda.





7 kommentarer:

  1. Gud i brallan vilka mysiga bilder. Vilka mustiga motormän du känner, kan tänka mig att hela gänget ser ut som snubbarna i Red Fang.

    SvaraRadera
  2. Du må vara ohotat snabbast i "knäppt byxhasning", men smaklökarna imponerar inte alls. Lakrits? Det är ju för fan as-äckligt!

    SvaraRadera
  3. rocket.
    Jo, man har ju lyckats bekanta sig med gräddan inom den svenska raggningseliten...

    Sebban.
    Jag vet! - Lakrits är verkligen swinäckligt.
    Tur i oturen kan man tycka eftersom jag blev brutalt övermannad av Bacchus, trots att jag frånsagt mig de generösa erbjudandena om fortsatt provsmakning av sommardrinken.

    SvaraRadera
  4. Oldspickan vill man ju höra med rullande metanol/nitro-tomgång.
    KUNG starköl, var Rocket där?

    SvaraRadera
  5. Ser ju fasligt trivsamt ut även om inte oldsen ser ut att ha varit speciellt högljudd under aftonen...
    Blev det nåt fyllevarvande ?

    SvaraRadera
  6. Jerker.
    Nej, det var en mycket anständig tillställning så något "fyllevarvande" förekom verkligen inte.

    SvaraRadera