torsdag 28 februari 2013

God natt.

När det börjar spontanrinna blod ur snoken bangar till och med jag...
Orkar inte ens ta en snus.
Som tur är ska jag till huvudstaden om fyra timmar - bäst att jag skyndar mig in i duschen nu så att jag inte strögar omkring och luktar fränt i kungens stad, man vill ju ogärna bli hållen för att vara ett swin.
Imorgon får jag i alla fall skärmen och tanken, det passar mig mycket bra eftersom min ambition är att hojen ska vara klar imorgon natt, då hinner jag hälsa på Gunnar på vägen till Hyttan istället för att stå hemma och krångla med veterandetaljer till sista stund.
Fortsättning följer...
Så länge låter jag mitt ansikte lysa över er. 

2 kommentarer:

  1. Blir det för mycket med punschrulle till kaffet och punschen på fredag?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om man är rädd att stiga över en eventuell övre punschgräns kan man ju servera den något mindre sockersöta Roslagspunschen till kaffet och doppat.

      Det är inte helt utan att strupen drar lite efter en "rack" och en kopp kaffe, såhär när man talar om det.

      Radera